2014. október 20., hétfő

Csak random :P

Sziasztok!<3
Most csak random írok egy bejegyzést, hisz most nincs sok téma amiről írhatnék :D Nagyon izgulok a holnap miatt!Holnap történelem témazárót írunk, és már most görcsöl a hasam hogy hogy fog sikerülni :c Ma hazajöttem 2 óra körül és ettem, gépeztem majd tanultam.Nem akarok túlozni, de körübelül egy háromnegyed órát tanultam, hisz már tudom nagyjából az anyagot de átnézni átnéztem!Sajnos, rengeteg évszám van benne...minimum 10 évszámot meg kell jegyezni, ha nem több...Miért izgulok ennyire a töri tz. miatt?Mindig is 5-ös voltam belőle, de most szinte csak 4-est kapok, ami nem jó..Szeretném ha ez a témazáró 5-ösre sikerülne és akkor esetleg félévkor 5.ös lehetek.Maj őszi szünet után matekból is írunk(pontosan nem tudom hogy témazárót vagy röpit)Ami jó hír ma kaptam nelvtan,irodalomból 1-1 5-öst szóval örültem!:) Nem tudom, szerintem a szünet előtt nem tudják kijavítani (1 nap) de ha esetleg igen akkor nemsokára beszámolok hogy hányas lett meg milyen volt írni.Addig is drukkoljatok hogy jól sikerüljön!:D Remélem az évszámok háromnegyedét megjegyeztem!:3 Addig is további jó estét, és ne felejtsetek el drukkolni!?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése