2014. november 20., csütörtök

Novemberi kedvencek + Hiánypótló

Sziasztok!:33
Mint tudjátok egy jó ideje nem volt bejegyzés.Miért??Először bevallom lusta voltam csinálni.Aztán amikor nagy nehezen rászántam magamat, akkor a gép egyszer csak meghalt/bedöglött.Nem kapcsolódott be, és én se tudtam miért.Mivel ez a blog Google+ fiókkal elérhető, és a laptopon nem az én fiókom van, ezért nem tudtam laptopról írni se.De szerencsére kiderült mi a gondja, és most is egy kis aprósággal lehet bekapcsolni, mert a monitorral valami gond volt.De!Most egy kis hiánypótlóval jöttem nektek, ami nem más mint a Novemberi kedvencek :33 Akkor lássuk, 2014 November vége fele mi volt a kedvencem.Itt már próbáltam egy kicsit a télre rámenni, hisz nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már November legelején karácsonyi hangulatba voltam :DD Majd Karácsonyhoz közel hozok pár DIY-t :DD De akkor lássuk is a kedvenceket:

Zene:
Én ezt a számot igazán megszerettem(egyik barátnőm mutatta)Szerintem jó fej szám, bár nem az évszakokhoz, se a hónaphoz nem kapcsolódik, de nem is kell ;)
Film:
DIY:
Haj:
Smink:(én még nem sminkelek, de tetszik)
Köröm:
Ruha:(Outfit)
(ui.:Imádom ezeket a "boyfriend" stílusú meleg pulcsikat :3)
És amiről, talán még sok szót is ejtek, az a játék:
Igen...A felejthetetlen Sims..Életem egyik legjobb játéka, amivel már lassan 3-4 éve játszok, de aligha untam rajta valamit.Ezzel a játékkal kapcsoltaban sok oldal foglalkozik(személyes kedvencemet tekintsétek meg:http://sims2-3fashion.ucoz.hu/)a blogon is fogtok bejegyzéseket találni róla.Sőt még saját képeket, amin már dolgozom!Fogok saját tippeket és képeket hozni, illetve ha akartok még valamit akkor írjtátok meg kommentbe :DD Már ma dolgozom az ügyön, lehet hogy ma már feltudok pár dolgot rakni ezzel kapcsolatba ^^ Egyépként személyes kedvenc simsem a sims3, de meg van a 2.-illetve a 4.Nekem mind a három közül a 3 jött be a legjobban, valószínűleg ezzel láthattok majd az oldalon több infót, de ha valaki akarja sims4-sims2-s dolgokat is hozok :D Tippek közül lehet nem lesznek sajtáok, hisz én szinte soha nem játszom ezzel a 2-vel csak a 3-al!De azért remélem pár hasznos dolgot adok majd nektek!További jó, forrócsokis napot kívánok mindenkinek ;)







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése